Over Joep at Work

We horen je denken: wie is Joep? Joep is een afkorting van Jong, Ondernemend, Enthousiast en Persoonlijk. Dit typeert niet alleen de mensen die er werken, maar ook hoe wij graag omgaan met opdrachtgevers en kandidaten.

Vanuit een prachtige oude kraanfabriek aan het Spaarne in Haarlem, de stad waar wij beroemd en berucht zijn geworden, richten wij ons dagelijks op werving en selectie binnen de Sales & Marketing. Wat ons succesvol maakt is onze persoonlijke aanpak, directe werkwijze en onuitputtelijke drive om onze klanten en kandidaten tevreden te stellen. Om dat goed te doen, halen we werkelijk alles uit de kast. Onze sport achtergrond helpt behoorlijk, niemand kan bij Joep at Work goed tegen zijn verlies. Tijdens onze dagelijkse tafelvoetbalpotjes gaat het er behoorlijk fanatiek aan toe en kunnen ze ons aan de andere kant van het Spaarne horen.

Ons team

Joep at Work is in 2008 opgezet door Thomas en Peter. Vanuit hun succesvolle carrières bij IBM hebben zij beiden veel sales en managementervaring opgedaan. Samen besloten ze talenten te begeleiden naar nieuwe en uitdagende functies en wisten ze via hun netwerk Joep at Work al snel groot te maken. Thomas en Peter richten zich voornamelijk op Sales en IT gerelateerde functies.

Lisette is een all round recruiter en sales vrouw. Ze is gespecialiseerd in het vinden van de perfecte kandidaten voor media en finance vacatures. Met haar vlotte babbel en “de aanhouder wint” mentaliteit, weet zij zowel klant als kandidaat optimaal te bedienen. Karin heeft zich bewezen als succesvol recruiter voor uiteenlopende commerciële rollen en heeft daarnaast ook een groot interim netwerk opgebouwd.

Als Searcher voorziet Robbe onze recruiters van een feilloze voorselectie aan kandidaten. Dagelijks struint hij verschillende kanalen af, op zoek naar passende kandidaten.

Denice neemt alle marketing van Joep at Work voor haar rekening. Met haar creativiteit en ervaring als content marketeer weet zij de online zichtbaarheid van Joep at Work te vergroten.

Linda zorgt dat alles op kantoor op rolletjes loopt en neemt alle HR taken voor haar rekening.